..Ainna tersalah BoNDa..

>> Wednesday, April 7, 2010

Satu hari Makcik aku kakak kepada arwah Abah datang ke rumah... Maser aku masuk pintu rumah.. mak berseloroh dengan BB Nah (Bibi panggilan kami utk emak saudara).. Mak kata..

"Kak Nah.. cuba Kak Nah tengok Ina.. Zan kata dia dah macam rupa Kak Nah dah.." BB Nah tu lebih tua dari mak ok.. tau larr badan cam org tetua biasa.. idak ler gaya Anita Sarawak ker.. so what say you biler you disamakan ngan aunty you.. mesti tak best kan.. walaupon itu cuma gurauan.. tapi aku kena akui... hakikat sebenar... mmg nampak seruper jer.. dari segi shape and body... aku dah macam orang tua... huhuhu

"Haa ya kaa?" Bibi menyahut kata2 mak..

"Tu laa Ina.. Hang tau tadi Ainna punya dok nangeh BB masuk ghumah tak angkat dia.. punya lar dia mengamuk.." Aku paham maksud mak...

"Dia ingat BB tu Ina lar tu.." Aku jawab dengan selumber.. tapi teraser jugak lar dalam hati.. anak aku pon boleh konpius.. kata BB tu mak dia... aduuuhaiiii... I got to do something....

0 comments:

Post a Comment